ni luahan perasaan..

saya kan, paaaaling benci kalo manusia tu, nak tegur org pasal sesuatu kesalahan, die pun buat jugak kesalahan tu... faham tak???? kalo tak faham tak pe la ek..



sy tgh mengalami kejadian ni la... sy sedar sy buat kesalahan tu (taknak ckp la kat sini...kalo ofismate sy baca ni, dorg faham la kot)... sy ada sebab sy yg tersendiri, tp kan.... ni yg saya marah sgt ni... org yg tegur sy tu, ko pun buat kesalahan ni, ko nak tegur aku plak.. lagi plak boleh ckp sy ni bermasalah sejak kawen... bole blahh.. saya bahagia okehhhh!!!...



helloooooo... sy baru je sejak 2 menjak ni bersalah tau... yg ko tu dah lama buat, tak sedar plak kannnnn????



plisssssssss.... cermin diri sketttt bolee???? kalo takde cermin, meh dtg kat cubicle aku, aku ade cermin mekap aku kaler biru... bole tgk muka ko yg tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttt tu!!!!



tolong laaaaa ekkk... jgn perasannn bagus k!!!



uweekkkkk!!! lega sy dpt luah kan.... even secara tersirat.... :)

1 respond(s):

Eza Sulyzza said...

sabo yer...cool2.ada la tu nanti.