mereka serbu tanpa notice!!!

kepala sy sakit gile smlm...berdenyut2 je... sy lepak2 la... dahla sorg2...adoiii... asben sy bizi la minggu ni... tak aci betul sy dok umah sorg2 je ujung minggu.. :(



sekali masa tgh baring2, sebelum tu classmate sy mase kat kolej dtg... haruslah pinggan2 gelas2 sume ade yg kotorkan... sy tak basuh lagi, sbb pening, nak baring dulu.. skali...



"weh ko masak ape arini? kitorg japgi smp" - wani, adik sy..

"aku tak masak ape, pening, makan roti jek" - sy



selalunye adik sy tu memain je anta msg tu..



skali...



"salamelekom....."



adoyaiii... dorg dtg leerrrr... bgle notis satu mlm dulu..hiksss...ni umah takde hape ni, malasnye nak kuar... huhuhuh..



aik... mane ayah sy ni.. td ade, lesap plak die org nak snap nih...



yg ni tak abis2 snap gmbr sendiri..hikss...
korek2 dlm esbok, ni yg dpt.. mcm byk kan??? tp kuantiti setiap satu sikit jer...
lala goreng pedas..
Lala
1 bj telur
1 sudu cili blend
1 sudu sos tiram
Blend :
Bawang merah 4 ulas
Bawang putih 2 ulas
Halia sket
5-6 biji cili api
Method:
Tumis bahan blend sampai garing..
Masukkan lala jap, tutup dengan tutup kuali smp lala terbukak..
Masukkan telur, kacau2 rasa garam gula aji semer, siap.. :)
sambal sotong..
ni tanak tulis resipi la... paling senang dlm dunia...hikss... belagak gitu aiii :p
kobis kicap.. campak2 ajerr
ayam goreng kari... campor kunyit ngan kari sket...hikss..
ni bekfes sy pagi tu lepas tgk pingu... egg pepper sandwich..


oh ye, adik sy nak balik hostel da.. patutla dtg minggu ni.. nx week die nak balik dah..



oh ye satu lg, utk ati, mebbe minggu 1st puasa yea... umah aku tau... :) umah ko minggu ke3 okeh... tak kira, nak jugak... :p

3 respond(s):

~Atie~ said...

tak acila wey..g serbu tak ajak!!!!!!!!!!

Mira said...

sedap la... lapor lak ngk...

nizafauzi said...

atie - nnt la, nnt aku masak ko dtg la.. :)

mira - biasa2 je rasanya mira... kt pun sama, tgk makanan, kenyang pun jd lapar.. :)