nak buat tajuk ape ni???

aritu kan sy ade ckp sy buat topiary kan.... bunga bulat mcm lolipop tu... :)



pastu kan kate nak snap gmbr, tp digicam gile wat hal kan.. laa ni, dah bole snap, sy nak tempek sini... :)



sy baru nak belajo buat, sy recycle bunga hantaran ritu... dpt la 2 bijik topiary.. pasu tu, dah mmg ade dlm umah ni, sy sebat jela... laki sy amik umah mak die punye la tu.. hiksss



herot2 jugak le sy menengok nih.. :p 





ni kurang skit herotnye dak??




pastu, kan sy ade cite sy ade beli something kat kak mel wmc tu kan..



ni haa.. ate udah lame dipasang, baru nak tempek... ekekekek.. belasah la..



ni pun saye beli kat wmc gak... murah2 sajer... ni testing konon nak beli on9.. :)






belasahhhh.... :p

 
p/s: sy ni cam balas dendam lambak kan entry yg ade gmbr kan.. hikss... lantak la yer... segan pun ade ni hai... mcm jakun pulak mak aihhh... :)

2 respond(s):

~Atie~ said...

patutla macam aku kenal jek bunga2 tuh...

nizafauzi said...

hehehe.. jimat katanya.. :)