Birthday Umairah @ Pizza Hut - Part 1

smlm 10.08.08, bday satu2nye anak buah sy nih... nur aisyah umairah.... (intan payung nih...sume org gomol die jerrrr) ... mak pak nye buat kan pizza hut 2 tgkt kat kepong nun...



saye pegilah smlm.. sy gi sorg je, laki sy tinggal...jaga umah...ekekekeke...taklah... die saket mata campo demam...takkan nak pegi kan, karang abis sume berjangkit kang...



janjinye pukul 2, sy smp kul 2.15... sy igt sy la paling lmbt, skali sy paaaaling awal la.. dahla dok paling jauh, paling awal pun sy nak jugak... ekekekekeke... kol mak sy, dorg kat umah lagi... sy lepak dlm kete dulu..



testing kamera baru nih... mengadesss.. :p



naik2 terkam kat die nih dulu..

ok, tgk guest pulak... ahli keluarga terdekat je... tu pun tak cukup nih..
ni uncle auwo n "ayah" umairah..
baba umairah, "ayah" umairah, uncle auwo, "awok" umairah, bakal pakwe "ibu" umairah, atok umairah n pakcik kushairi (taktau spell nama die la...)
ni plak aunty wawa n aunty zaza umairah...
ni family atok n nenek cheras umairah..
"ibu" umairah n bakal pakwenye...
kat sini plak, nmpk dlm ni ade onyang umairah, tok teh umairah, family pakcik kushairi td n mak su umairah yg paling mude...
ni mak su umairah yg sama umo ngan die... tua hari je..
ni plak family tok ba umairah...
sambung part 2 plak la...pjg sgt...









1 respond(s):

~Atie~ said...

nak lagi gambooooooo