kalo tension mesti mcm ni, tp jgn diamalkan..bahaya... eccehhhh :p

saya kan, kalo tension mesti camni... eh.. bukan saya je kan.. ramai camni kan??? hiksss



sbbkan rasa tak best tu, smlm balik keje, sy rasa cam teringin nak makan pau chocolate... sy tak penah rasa, tp asben sy ckp sedappppp... tetibe rasa membuak2 nak pulak kan... hehehee...



sy singgah la balik smlm.. pakcik tu ada byk flavor la jual... kelapa, kaya, kacang merah, kari ayam, rendang daging ngan chocolate.. byk kan???hehehe



bukan ape uols..sy jarang makan pau, sy kurang suka... tp kalo sekali skala, bole jugak la kan.. sbb tu sy rasa mcm pakcik tu jual byk je, salu nmpk pau kaya, kacang merah ngan kari ayam je... (sbb sy tak amik pot kot)... hikhikhik



balik tu terus berdesup letak atas pinggan, buat air milo oo.. sy makan ni je la mlm td... :) utk laki sy, sy bg die makan nasik ... :p



sy beli 2 biji... pau cekelat ngan pau rendang daging... :)



tgk inti cekelat die melting.. sedapppp.. tak manis sgt, tak la tak manis sgt... hiksss

pau daging die, okla...


burppppppp... hahahaha :) tak senonoh tul.. ekekekeke

2 respond(s):

~Atie~ said...

sedapnye pau.........aku nak blaja wat pau camnila...leh bisnes

Latifah Suaib said...

aaaa...pau choc!!..cdpnyee..