nape handbag sy kene bungkus nih!!!!!!!

lepas makan2 kat pizza tu.. lagi nak jalan2 kat carrefour uols... tak sedar ke dah nak tutup.. hehehe...

layan je la kaki nih...

ade ke patut beg sy ni kene bungkus??? kesian betul.. beg org lain tak kene pong!!!

mamat bangla ni weng ke.. huuhuhuhuh

tp bile igt balik kelako la pulak... hahahaha

4 respond(s):

no need to reveal said...

awatla kena bungkus..abis tu beg duit duk dalam beg kena bungkus tu ke?ishhh....:D

nizafauzi said...

haah kak.. hehehe.. ape ke jadah la bangla tu bungkus... :p

nizza-abira said...

hehehe...memang kelako...sengal je itu bangla...

kita pun link awk tau...

Farah said...

kalau saye kena sembur dah mamat tuh!!

neway niza, u've been tagged!!!tgk blog ku!!