ni kes makan2 terkejut aritu...

kan aritu asben sy membe2 die datang makan tu kan... sy kan sakit pinggang, asben sy memangla menolong kan.. sy tak salahkan die pun..

al kisahnye, janji pukul 9.. dah kul 8, sy tak siap ape pun lagi.. mandi pun belum lagik tau.. menggelabah la kan.. saya gigihla kuarkan corning2ware bagai nak idang.. kononla kan.. sy kuar je sume, nak pakai mane satu lum tentu lagi... alih2, terlepas satu corningware 3.5L... uwaaaaa... takutnyeeeeee... sib baik tak pecah.. terlepas, jatuh dlm sink.. dah berderau darah saya mase tu.. sayang tuuu... yela, saya angkat tangan kiri, tangan kanan ade mangkuk lain mase tu.. punyela bengongkan.. nape la time tu saye tak angkat satu2..

akibat dr kejadian menyeramkan tu.. tangan sy tergeliat.. ingatkan biasa2 je..

sampai bengkak camni you... 3 ari sy merana tangan kiri takleh genggam.. semlm, sy mintak tolong ayah mertua sy urutkan, dah elok sikit da...

ni mase tengah bengkak.. sy sapu2 minyak angin cenggitu je... sakit sebab dah masuk angin.. huhuhuhu

macam2 hal kan.. :(

3 respond(s):

no need to reveal said...

Hmmm.....bengkak gak tu kan..aduila...cuba gi klinik..dia akan bg ubat...tp urut pun ok sebenarnya....

ungu violet said...

awakkk..takutnyeee!!!!
bengkak gile lahhhh!

Erinsza said...

alah ciannyer niza, mesti tak leh tidur mlm, berdenyut2. lama I tak dtg sini, rindu pulak rasanyer.