makan-makan terkejut katanya...

**ni entry lapok.. dah seminggu punye cite..

nilah makan-makan terkejut katanya... huhuhu.. membe2 asben saya nak dtg umah beraya..

tahun ni kan 1st time beraya sebagai suami org kan.. kata dah ade bini, takkan makan kuih raya je kot kalo membe2 nak dtg beraya kan.. ate saya dahla sakit2 pinggang ni, terpaksala melayan.. awal pagi sabtu aritu saye dah bangun gi carik ayam.. rancangnye nak masak nasi ayam utk membe2 die nak dtg malam tu.. kalo tidak, takde maknanye sy nak bangun awal ari sabtu.. hikss

bile fikir2 balik, takkan nasi ayam je kot.. okla... kesianla kan, sy tmbhla nasi impit ngan kuah kacang, pastu buat puding jagung sikit... tp kan puding jagung sy tak jadi la kali ni.. akibat pandai2 ubah resepi, terus die takmo keras.. cisss

lepas makan2 ni, sy pengsan.. penat tak ingat, pinggang makin sakit.. pastu ade lagi satu kes.. iskk...

ni nasiknye..
ni ayam gorengnye, kuah cilinye, kuah kacang n nasi impitnye..
ni ayor minumnye, air oren n teh tarik... teh tarik lum siap lagik, org dah dtg plak...
dan kuih raya yg tak abis2 lagik ni.. agak2 leh simpan smp raya haji kot.. hikss

frust betul puding jagung tak jadik.. :(

2 respond(s):

ungu violet said...

puding jagung awak sedappp!!

nizafauzi said...

eah: kt kalo buat puding jagung mesti tingat kat awak... sbb awk suka puding jagung :)