to : ASTRO (hari ni nak buat n3 luahan lagi..hikss)

sy ni kan, dlm 2 bulan ni je, sy rase ade dekat 50 kali sy call customer service ASTRO tu...

sakit hati betul la...ok, sy jujurla kan...mmg bulan 5, weols ngelat bayar..yela..mase tu tgn byk pakai duit kan..so gaji bulan 6 aritu hubby da byr abis dah la kan..sbb dah kene potong 2 hari da pun..hiks..malu je kan..tp besela kan...

pastu kan, sy call la org astro tu, suh sambung balik sbb hubby sy da byr kan..punyela lama uols tau nak tunggu..sy call pukul 11, pukul 5 baru dpt balik connection..tu pun utk second decoder...1st decoder sy still tak leh tgk lagi..saaaakit hati tau.. ni cite 11hb6 2008 tau.. punyelah sy sakit hati, smp igt tarikh tau..

pastu kan, tak dpt2 jugak lepas 2 hari..bil tepon umah dah naik dah ni sy tau, asik call dorg je..sy call lagi, sbb tak dpt2 lg tgk 1st decoder kan...mestila sy memekak kat org astro tu, bayar nak lebih je, service tak bagus..rupenye smart card gold sy yg baru tu rosak..ade ke uols nak tau, die suh sy tunggu 3-5 hari nak dpt card baru tu...giller tension sy tau..abis 3-5 hari yg sy tak dpt tgk tu camane?? sape nak bayar tu kan..sy memekak lg kat org astro tu, sy suh die buat adjustment tolak 3-5 hari sy tak dpt tgk tu..lepas sy call tu, esoknye terus dpt card uols tau..punyela die tanak potong bil saye...tak gune betul...

pastu kan, yg sy tak faham, dlm 2 3 hari pastu, ade lg smp kad baru..sy pun tak tau apesal die anta byk2 smartcard gold tu..kitorg buat dek jela..skali takleh tgk lg astro tu..laki sy dah panas hati dah..die test2 tukar kad tu, rupenye kene pakai kad yg baru smp tu..

yg menambahkan panas hati kitorg tu uols tau..smlm, tgh2 sy syok tgk bicara cinta kat @15 tu, sekali kuar THIS CHANNEL IS NOT INCLUDED IN YOUR SUBSCRIPTION.. haaa ni yg buat sy nak memekak lagi ni..bape kali nak tukar card ni...gileeeee...ade ke @15 channel free tu pun takde dlm subscription..terus bedesup sy call tau..bole die suh tunggu 30min la 1 jam la..berejam sy tunggu..tp kira ok jugak la sbb still bole bukak 101 102 103 107 119 ngan 708..haa harap channel tu jela..ria sume tak bole..hangin tau.. sy bising la, tak kira kali ni sy tetap nak adjustment...

tunggu sy dpt kad baru 2 3 hari lg, siap ko org astro sy call...dah la customer service die tu cam tak gune menyakitkan hati sy je...

yg sy pelik kan uols..nape sy je ek..ni sy tgh tggu card baru smp ni..org sebelah umah sy sume takde problem camni..nak je sy suh laki sy potong ASTEROK tu...tp karang sy tak dpt tgk kimora nnt..benci tau..

sy harap2 la sape org astro ade bace blog sy ni..biar dorg tau betapa teruknye service dorg.. SY DAH PASANG ASTRO KAT UMAH SY DARI THN 1999 TAU!!!!!APESAL SERVICE KORG CAMNI HA???...

marah la tu..hiksss...

2 respond(s):

~Atie~ said...

beb...aku kene lagi siyol!....last month datang bil ASTEROK ni tulis kteorg kene extra caj rm10 sbb bayar bil lambat..pale hotak die, laki aku bayar cukup bulan,..ngam 2la 28hb ..lambat ke tu? bile laki aku kol, die begado ngan customer services tu..ade ke die cakap dalam rekod kteorg ade kene ptong ASTEROK n tak baya bil...ngamuk la laki aku...die siap keluarkan sume bil2 yang dh bayo tu..esok nye tu fax kat dorg...terkejut dorg..pastu still bg alasan macam p*****k nak gak soh kteorg bayo rm10 tu...laki aku pun baya je la..tapi KALI NI JEK KITEORANG SEDEKAH RM10 KAT ASTEROK...lain kali..sori!

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

mcm2 hal dgn asterok nie ... lagi la time hujan tue x yah citer la .. pas tue selalu sgt citer berulang kan ... sabar je lah