oh berdosa betul la..

saye nak cite benda ni dr kelmarin, tp malas la pulak nak melayan blogger yg lembab ni.. harini dah ok dah, sy nak cite..

haritu kan sy ade cite pasal saye rasa bersalah kan, kalini, saya rase berdosa plak..

adoyaii... memang confirm lah benda tu dah tamat riwayatnya kata orang.. (sy nak pakai budi bahasa sikit lah) takut betul tau sy, campo rase berdosa lagik..huhuhu..

sampai termimpi2 saya mlm tu tau mengenangkan benda ni..manela taukan, roh die dtg kacau saya ke..adoiii..takut la saye kann.. (ngek betul, smp tingat camni skali kan)..mmg berdosa betul la saye rasa..

tp lama2 sy fikir, bukan sy sorg je wat kesalahan ni dlm dunia ni..ade raaaaaaamai lagi yg buat bende ni, bezanya, sy mmg betul2 tak sengaja ok...

adoiii sedihla..saya kesian kat tuannya yg mencari benda kepunyaannya yg dah berhari2 HILANG tu... hmmmm...

p/s: boringnyeeeeee n3 takde gmbr... ngek betul la kamera sy tu.. bile nak ade kamera nih!!! tensen mak!!

1 respond(s):

viruspadu said...

alamak, ape bende sbnrnya ni...

stori kasik bunga2 bahasa jer ek hihihih,

harus nnt beli kamera ni :p