persiapan raya..cisssss

puasa pun tak abis ganti, dah pikir persiapan raya...cissss..

hikss...tahun ni, sy raya sebagai isteri org kan..sy kenela buat kuih raya tahun ni..bukan ape uols, sy tiap2 tahun mmg buat kuih raya..jarangla beli..kalo beli pun, mcm kuih2 yg dulu2 tukan.. pastu, bagi la tiap2 satu jenis tu kat bakal mak mentua dulu..tiap2 tahun tau..(skang ni dah jd mak mentua la kan)

so tahun ni, sy neves la..oven dah ade smp 2 bijik kat umah tu..adiah org bg mase kawin ritu, satu kawan sy bg, satu company hubby bg.. takkan taknak buat kuih kan, poyola, sblm kawen bg kuih, dah kawen tak bg plak..hiks..

ni sy jalan2 kat videojug td, sy jumpe nih..

mengadesss nak carik kat tenet plak, padahal balik mintak je kat mak saye pun bole.. :p

saye nak embed video tak berjaya la..

kalo nak tgk video, kat sini yerrr >>>

Chocolate Chip Cookies

sy cube nnt, sy tempek sini gmbr nyerr...

2 respond(s):

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah semangatnyer nak rayer niza ... kita tgh kaget gantie pose nie.. adeh ada lagie 20 harii nie ..adeuss

Bonda Humaira said...

kalau dah siap buat nanti..takkan nak tepek je kot.. nak rasa bleh tak? ngidam nih..heheee...