smlm sy mc tauuuuu :p

bos sy kan cuti sebulan tau... hehehehe... yg ade bos kecik je... tp die besttttttt... :)

smlm sy mc... tak larat lak nak g keje... tp kan tetibe petang tu sy rasa cam aktif gillerrrr :p

boring2 kan, asben sy plak balik lmbt, sy buka ape yg ade jela... mlm skit baru sy masak..

petang2 boring lak rasa aihhh, sy start projek sy.. :)

jeng jeng jeng.... konon je nih... :p

nak buat choc chip katanya.. hiksss
ni dah kali ke berapa bakar dah ni.... :)


hehehe... cookies yg dah siap, tak sempat nak snap bateri digicam dah flat... hikss.. tp setakat sy publish ni, dah tinggal suku balang dah laki sy keje kan.. mcm tak sempat je tunggu raya...

p/s: org baru 3 puasa, sy dah smgt nak raya kann :p

4 respond(s):

Latifah Suaib said...

adik nijaaa!!!...nk resepi cookies nih blh??..hehe..
cam cdp jek..mls nk surfing cr..

Latifah Suaib said...

adik nijaaa!!!...nk resepi cookies nih blh??..hehe..
cam cdp jek..mls nk surfing cr..

Farah said...

erkkk sedapnyeee!!!org dah kawin ni asik masak je!

nizza-abira said...

ghajin lah niza ni...
semangat betul wat kuih raya..
sejak kawen tahun ni, 1st time nak wat kuih raya. harap menjadik lah yerk...
niza, nanti bagi kita resepi ni boleh keee...?