ni hari sabtu punye...

kan dah nak raya kan... hikss  (padahal pose baru 2 hari.. :p)

sy nak test oven yg dpt masa kawen ritu.. ade dpt 2.. satu company asben bagi, satu membe sy bagi...

yg ni sy test yg company asben sy kasi.. besar sikit...

sy test wat kek span vanilla.. salu dulu sy buat kat umah parents.. sy dah besela ngan oven tu kan.. yg ni sy nak tgk peel nye camana..

nmpk gaya cam ok, tp kan.. hikss.. sy leh lupe letak baking powder.. pastu sy letak ovelette tu lebih 100g... :p

sib baik kek naik.. cume texture die tak mcm selalu sy buat dulu...

ni mase dlm oven, belum masak lagi...

haa ni dah siap.. merekah plak tgh2 die.. kurang air kot...
buruk sy potong eh... :p
jom anta umah mertua skit... :)

:)... leh start beli brg wat cookies da...

4 respond(s):

Faizah_Haris said...

waaaa tak pernah lagi saya wat kek kaler terang2 nih....sebab hubby asyik suh wat kek coklat manjang.....ada resepi? nak nak buleh?

atty's said...

salam..
adh..selera..nie..tgk kek..
sabar!sabar..

nizafauzi said...

faizah - nak resepi yea?? bole2..ym sy yeh :)

atty - hehehe.. kalo pose tu sume selera kan??? :)

Erinsza said...

NIza kek awak nmpk seksi gilERRRRRRRR. saya nak resipi ok tak.