nape la jadi gini blog ku..

salam..

taktaula nape jadi gini rupe blog saya.. kat ofis ni internet memang siol lah!! hangin sangat2.. kadang nak bukak fesbuk sehari suntuk takleh bukak.. ape lagi nak update blog kan.. kat umah, mmg tak dapekla kan..

lagipun sibuk sangat..

ade banyak entry nak masuk, tp takde masa sangat2.. jadi saya pun sedih la pasal blog saya da jadi gini rupenye.. kesian dier...

next week, sy nak travel.. g beijing.. so nnt adela entry pasal beijing.. ehehehe...

tp sebelum tu saya nak masuk entry milestone muaz n sume pasal muaz la...


ni gambar budak happy dpt main kan smart wonder world.. saya amik gmbr ni kat atiechumel84.blogspot.com 

ok.. till then ya!!!

2 respond(s):

Naz said...

u nak gi beijing? best nyer.. holiday ke?

Em's Family said...

ingatkan banyak benor lah nak update gambar muaz, satu je rupenyer dia letak noo.. hahahaha sabar je lah.. selamat ke beijing, muaz ikut ke?