laki sy g cameron tak bwk saye... huhuhu...

tajuk yg menyedihkan kan??? hahaha

ari sabtu aritu, asben sy ade department trip company die... ishh.. ni trip first la kan lepas kawen kan.. sy ingat boleh la ikut, skali takleh.. huhuhu.. saaangat bengang okeh.. die kate, ni bukan family day n takleh bawak spouse, kalo family day bole la.. aduyaii... tp sib baik ari sabtu tu sy memang tak berapa sihat.. so kalo ikut pun, akan menyusahkan die... saya rilek je la kat umah.. die gi balik hari je pun... pegi pagi, malam balik.. alah, bukan jauh sgt pun cameron tu kan.. (ayat sedapkan hati ni..)

nak dijadikan cite, laki saya tu mmg dah demam ari jumaat tu.. siap mc lagik.. sy dah pesan, takyah la pegi kalo tak sehat betul.. die kate ok, boleh pegi..sempat die sehat esoknye tu.. tgk2 pagi tu, ok dah sikit.. skali kan, bile smp sana, gamaknye ujan kot.. demam die datang balik dahhh... udahnye, die g cameron lepak dlm bas jela... hikhikhik.. ate pening dtg balik kan... :p.. tula.. sy kate, degil.. hikhikhik

last2, kul 9 mlm die smp umah.. sy pun weng2 gelak sorg2 tgk sehati berdansa.. eh, lisda ngan fauzi tu bestla joget kan.. hehehe.. kelakar la joget lagu tamil :)

adela die beli sikit2.. ni die beli utk saya.. hikss...


tp sy paling suke yg ni sbb sangaat comelll... mekasih sayanggg!! :)

pastu, asben sy ade beli buah sikit... utk berdua je.. karang byk2 tak makan pulak.. lagi plak.. saye mane leh makan limau sangat pun kan.. awal2 ni, bahaya..
tp sy taktau ni buah ape..
rase  mcm tembikai susu pun ade.. tp bile kaji balik, lain pulak.. ntah la.. tp yg pasti, tekak sy tak bape nak terimala... :)
ni rupa die bile dah potong...


pening plak saya makan... hikss...

1 respond(s):

ungu violet said...

alolohh siannye tak diajak..

takpe lain kali ajak die pegi ajak saye sekali eh?hehee