Milestone Muaz @ 2 bulan

entry harini nak tulis pasal perkembangan muaz iskandar.. 


  •  berat die setakat 16/7 umo die 2 bulan 3 hari aritu, adalah 6.5kg.. skang ni taktaula.. 13/8 nnt pegi injection nnt taktaula bape kilo plak.. :) 

  •  dah pandai ajak org borak2 dgn die.. sape yg tgk die, n bg 100% eye contact dgn die akan dilayan sepenuhnya oleh muaz.. berbahasa gugu gaga lah anda dgn die.. :) 
 


  • tak pandai berguling or meniarap lagi.. tp kalo sy tiarap kan die, leher die dah kuat sikit utk angkat kepala die.. 

  • takmo tido siang sangat dah.. haru biru idop mama ni muaz oiii
  • smp da nak dkt 3 bulan ni, kalo die tido, mesti bedung, sbb tangan die suka garu2 pala die, n bile die garu tu, bukan main lagi, smp die sendiri tersedar.. so nak taknak kenela bedung jugak.. tp sy bedung separuh je... camni >>> :)  

  • setakat ni, nampak  mcm die suka mandi.. hehehe.. sebab, serius tak penah menangis selama sy mandikan die... cume ade dlm pantang aritu, betul2 2KALI je die nangis, sbb bidan urut saya tu mandikan muaz dgn air sejuk.. tp skang ni, air sejuk ke air suam ke die ok je... mandi sambil senyum2... tp sy tak snap plak gmbr :) 
  • umo 2 bulan nak masuk 3 bulan, tp pakai baju size 6 bulan.. isk isk.. 
  

 ok.. tu aje yg mama ingat arini... nnt kalo ingat, milestone bulan depanlah ye mama letak.. :)  


  

2 respond(s):

MaMa ZuRa said...

hi niza..smlm baru saya jumpa awk..saya kenal..tp segan nk tegur..hehe..

sama la umo anak kita..aimy lahir 29/5 lbh krg la kan..hehe..salam perkenalan...

nizafauzi said...

haa tula wak.. kt pun nmpk awk.. :) tp kt segan nak tegur.. huhuhu..

aah same kan.. atie ade cite awk baru besalin.. kt da tgk bb awk kat blog die :)